Annons:
Etikettallmänt
Läst 2068 ggr
Limpan67
10/2/11, 9:09 PM

Fram för lilla Märta

Detta kanske är en gammal nyhet…men det står att releasen är 2011-12-14.

Såg att den fanns att boka på CDON…länkar för säkerhets skull.

cdon.se/film/fram_för_lilla_märta-15565371

Annons:
bowisen
10/3/11, 1:20 PM
#1

Igår fanns den på CDON och Ginza men inte på Discshop. Jag mailade därför deras kundtjänst och idag finns den även där för bokning för det facila priset 119 kr vilket är lika mycket som CDON  medan Ginza tar 149 kr.

Lars-Olof
10/3/11, 4:45 PM
#2

Mina vänner!

Det stämmer att releasen för filmen Fram för lilla Märta är 2011-12-14. Det är distributören Studio S (http://www.studiosentertainment.se/film/kommande-releaser/) som är skyldig till det hela.

I september skrev de på sin hemsida 
4 nyinköpta filmer
Studio S kan stolt avslöja fyra nya titlar till sin katalog. Det är bland annat de två svenska klassikerna Pang i bygget och Fram för Lilla Märta (Hasse Ekman).

Pang i bygget från 1965, med bl a Thore Skogman och Lill-Babs släpps 2011-11-23. Men den finns ju att införskaffa via denna sida. Se tråden En kulturgärning från Zenith Film. Jo, jag menar det

Om Studio S
Vintern 1981 fick videobranschen sitt genombrott i Sverige tack vare det numera legendariska debattprogrammet Studio S i SVT. Som en hyllning till pionjärerna i branschen har vi därför döpt oss till Studio S Entertainment.
Vi distribuerar filmer från hela världen och alla epoker – så väl hyllade klassiker som breda publiksuccéer.

Grosshandlare Lindberg
TOFS, Thor Odert Folke Sällskapet

bowisen
10/3/11, 7:10 PM
#3

Vad har det tagit åt Discshop som är min hovleverantör av DVD-filmer?Inte heller "Pang i bygget" finns att boka hos dem utan bara en upplysning att filmen har utgått och inte längre finns att köpa. Däremot finns den på både CDON och Ginza för 119 resp 149 kr.

Nu har jag mailat Discshop så får vi se om de bättrar sig.

Studio S kände jag inte till men nu ligger den bland mina favoriter.

Upp till toppen
Annons: