Annons:
Etikettallmänt
Läst 1033 ggr
mondeo
2007-12-22 12:26

God Jul och Gott Nytt år!!

Jag vill önska alla Film och Pilsnerfilmvänner över hela Sverige  en God Jul och ett Gott nytt år.

Gjorde mitt intåg på denna sida i februari 2007 och det har varit ett mycket kul och intressant år. Har man Film från 30, 40 och 50 tal som sitt stora intresse så är denna Pilsnerfilmifocussida (Puh!) ett måste.

Nu har jag ju också min egen hemsida www.klassikerfilm.se som jag också värnar om men här på ifocus har jag fått många nya vänner som jag är väldigt glad åt.

Sällskapet TOFS (Thor Modéen Sällskapet) har jag också genom denna sida fått träffa - det var en kul upplevelse!

Jag märker genom ifocus och min egen hemsida att det är många kvinnor som som har detta filmintresse vilket gläder mig mycket. Varför skulle egentligen inte kvinnor ha detta intresse? Är jag fördomsfull?
Kanske lite med tanke på benämningen Pilsnerfilm, lättgrogg, ciggarer m.m.
Hur som helst så hoppas jag att jag får debattera och skriva inlägg på kommentarer både från män och kvinnor under 2008.

Nu hoppas jag att ni tar det lungt över helgerna så det inte blir som på Figaros bröllop.
-Fröken Klonblom frågar Thor Modéen i Pensionat Paradiset - Vad tycker operasångaren om Figaros bröllop?
Modéen;
-Figaros bröllop? Jo, det var ett strålande bröllop. Jag var där. Vi fick fem sorters brännvin …. hä-hä-hä.

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

Annons:
Lars-Olof
2007-12-23 18:31
#1

Jag menar det…

Grosshandlare Lindberg
TOFS, Thor Odert Folke Sällskapet

Upp till toppen
Annons: