Annons:
Etikettallmänt
Läst 1028 ggr
Bond26
10/8/06, 9:35 PM

Videokedja

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan åter igen

videokedja

jag tycker att svensk pilsner film blir allt mer och mer mindre på svt och tv4, så varför startar vi ej här en gemensam kedja där vi kan hjälpa varandra att få tag de filmer vi söker och vill ha tag i…

jag söker massor av film….varför kan vi ej medlemar hjälpa varandra?

Annons:
EvaRittsel
10/27/06, 10:56 PM
#1

Det är ju en jättebra idé. Jag vill gärna ha tag i Rännstensugnar modell 1945 tror jag det var!  Vem har den?

Bond26
10/28/06, 2:53 PM
#2

Har den ej..missade den i somras, men en annan har den säkert

LUNDA-MIA
1/17/07, 11:06 PM
#3

Hej Eva Rittsel och Bond26, jag har Rännstensungar 1945 på DVD. Är det till någon hjälp? Jag har ett 100-tal pilsnerfilmer på DVD och söker fler. Vad säger visningsrättsinnehavarna (eller vad det kan heta) om vi kopierar och byter?
Ni kan också nå mig på alexanderson@lsn.se

Lars-Olof
1/20/07, 12:24 AM
#4

Nu har jag köpt sån däringa VHS-konverterare till dvd. Få se vad det kan ge…

Grosshandlare Lindberg
TOFS, Thor Odert Folke Sällskapet

Kaj
1/23/07, 1:02 PM
#5

Ser fram emot och få höra hur det går Lola

Lars-Olof
2/5/07, 7:34 PM
#6

Första steget är avklarat!

Nu finns Pensionat Paradiset på datorn…

Grosshandlare Lindberg
TOFS, Thor Odert Folke Sällskapet

Annons:
LUNDA-MIA
2/7/07, 10:42 PM
#7

Grattis! Första steget är det svåraste, det vet vi ju.
Vinka gärna till, om Du önskar utöka Din samling pilsnerfilmer.

Kaj
2/8/07, 1:32 PM
#8

Hur bra som helst Lola.

Det funakde alltså. Fick du några problem eller var det strait forward att läsa över filmen till datorn?

svenne
2/28/07, 8:47 PM
#9

Det kanske inte är riktigt rätt att lägga den här efterlysningen under "Pilsnerfilm, men ändå…

Är det möjligen någon som har stumfilmen Dunungen från 1919? Huvudrollinnehavare var Ivan Hedqvist och Renée Björling.Jag har sökt med ljus och lykta efter den länge. Saken är den att min farmor och farfar medverkade som statister när den spelades in. Min farmor som nu är 102 år och minns det hela mycket väl skulle bli överlycklig att få se denna igen eftersom det var nästan 90 år sedan sist. Jag har för mej att den har gått på TV för en del år sedan men jag är inte riktigt säker. Jag skulle vara oändligt tacksam om någon vet var jag kan hitta den, har varit i kontakt med både SF och Filminstitutet, dock utan resultat.

Bond26
5/15/07, 2:52 PM
#10

Gott folk

jag har utökat min samling med ca 50 filmer sen sist

men jag behöver mer folk att byta film med

hör av er till mej

Bondfever@spray.se

och säg vad ni har att erbjuda

Lars-Olof
5/17/07, 12:56 PM
#11

Min samling är har varit väldigt statisk de senaste månaderna. Och överföringen från VHS till dvd går mycket långsamt. Jobbet och sena kvällar kommer tyvärr i vägen alltför ofta.

Grosshandlare Lindberg
TOFS, Thor Odert Folke Sällskapet

Upp till toppen
Annons: